wtorek, 9 sierpnia 2016

FILARY RÓŻ NA OŁTARZU

Miejsce, w którym bierzemy ślub jest bardzo ważne, gdyż to właśnie tam wypowiadamy najważniejsze słowa, obietnice, to tam zaczyna się nasze wspólne życie. 
Jeśli macie ochotę zadbajcie o aranżację otoczenia, w którym zbiorą się również Wasi goście. 

Bardzo piękne i efektowne są słupy, filary wykonane z żywych kwiatów. Inwestycje zapewne kosztowna, jednak niczemu się nie równająca. :-)Zobaczcie sami. :-)

Rancho Santa Fe Country Club
Rancho Santa Fe Country ClubRancho Santa Fe Country ClubRancho Santa Fe Country ClubRancho Santa Fe Country Club

Fotograf: brajamandala.com

34 komentarze:

  1. bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym taki ołtarz na swoim ślubie

    OdpowiedzUsuń
  3. kto przygotowywał tak piękny ołtarz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie zorganizowane, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie i tak szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem że to trochę po 'amerykańsku' ale my też mieliśmy ślub w plenerze, wyszło cudownie !

    PalacykOtrebusy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bajecznie, jak z filmu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda, jestem w szoku, że można tak zrobić. Ale posiadam psa, który mógłby zniszczyć taki ołtarz. Do tego okazało się, że muszę zrobić sobie testy alergiczne, bo chyba mam alergię na moje pieska. Tak, więc polecam każdemu zrobić sobie takie testy na stronie http://www.alergiczne.info/profil-zwierzeta

    OdpowiedzUsuń
  9. No jestem pod ogromnym wrażeniem. Normalnie nie wierze, że tak to może naprawde wyglądać. Poprostu szok i niedowierzanie. Ostatnio własnie też tak miałem z tym niedowierzaniem. Mianowicie wpadłem na stronę o podatkach, na której był program do wypełniania PIT-ów. Jest to naprawde bardzo przydatny program, który pozwala samemu wypełnić PIT.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wykonane. Troche takie ołtarze kojarza się z amerykańskimi flimami ale efekt jest znakomity

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo fajny pomysł, ale tylko dla imprez na powietrzu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepięknie, jednak wesele w plenerze to bardzo problematyczna impreza :]

    OdpowiedzUsuń
  13. No naprawde genialnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę wygląda jak z bajki :) Jestem pod ogromnym wrażeniem i mam nadzieję, że mój ślub uda mi się zorganizować w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł, bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. według mnie to przepięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, ja też jestem tego zdania że super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł genialny, wygląda to naprawde extra.

    OdpowiedzUsuń
  19. fakt, ładnie i pięknie. ale niestety bywa tak do czasu. rozwody to rzecz powszechna i jeżeli ktoś szukałby specjalistów w tej dziedzinie to polecam zajrzeć http://www.rozwod24.info/kancelarie_adwokackie/adwokaci_warszawa/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie to wszystko wygląda

    OdpowiedzUsuń