niedziela, 13 kwietnia 2014

PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY W STYLU GOTYCKIM/Gothic engagement ring

Gotycki zaręczynowy, pierścionek bogaty jest w charakterystyczne zdobienia, które sprawiają, że biżuteria jest tajemnicza, masywna i intrygująca.

Styl gotycki, to nie koniecznie czaszki, czerń i krzyże. Kilka ciekawych, skromnych w świetle wspomnianego stylu pierścionków zaręczynowych z kamieniem poniżej.

qualifies as an exception


źródło:
etsy.com
followpics.co
szafiarenka.pl
ringrevieww.blogspot.com
www.callagold.com
www.firenzejewels.com
www.fifthheaven.com.au
voilalamode.com

7 komentarzy:

  1. Mnie bardzo podobają się pierścionki dostępne w tym sklepie https://diamanti.pl/. właśnie szukam jakiegoś dla swojej dziewczyny, ponieważ chciałem poprosić ja o rękę. Może podpowiecie mi który waszym zdaniem będzie najlepszym wyborem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pierścionki robią wrażenie jak najbardziej. Wszystko od gustu zależy, ważne że teraz z wyborem takiego pierścionka nie ma problemu. Wybór jest naprawdę duży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem, pierścionki gotyckie mają coś w sobie… Jednak moja ukochana najbardziej ceni sobie klasykę. Podesłała mi ona link do tego artykułu https://aclari.pl/poradnik/klasyczny-pierscionek-zareczynowy_36 . Miała to dla mnie być mała wskazówka odnośnie tego jaki pierścionek zaręczynowy kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. 34 yrs old Assistant Media Planner Stacee Ferraron, hailing from Campbell River enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Jigsaw puzzles. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. hiperlacze

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że odpowiedni wybór pierścionka zaręczynowego jest bardzo ważny. W końcu jest to pamiątka zaręczyn na całe życie. Warto więc rozważyć różne możliwości przy zakupie takiego pierścionka i przede wszystkim nie oszczędzać na takim zakupie :)

    OdpowiedzUsuń